اخبار تازه

بیو اینستاگرام ،نقش آن در جذب فالوور و اهدافی که در پیج های تجاری دنبال میکند

بیو اینستاگرام ،نقش آن در جذب فالوور و اهدافی که در پیج های تجاری دنبال میکند

یکی از بخش‌های مهمی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منجر به بهتر دیده شدن و کامل‌تر شدن اکانت کاربر می‌شود مربوط به ویرایش پروفایل و بیو اینستاگرام است. در قسمت پروفایل شما اطلاعاتی از خود یا کسب‌ و کارتان را درج می‌کنید. شما برای واردکردن این اطلاعات کافی است که در صفحه شخصی خود به بخش Edit Profile رفته و اطلاعات خود همچون: نام، نام کاربری، عکس پروفایل، بیوگرافی و اطلاعات شخصی، آدرس سایت، ایمیل، شماره تلفن، لوکیشن و غیره را در این قسمت قرار دهید و آن را مدیریت کنید.

بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام چه نقشی در جذب فالوور دارد

بیو اینستاگرام جذاب می تواند در جذب فالوور موثر باشد ، زیرا بیو اینستاگرام نخستین چیزی است که کاربران اینستاگرام ، مخاطبان شما و مشتریانتان با آن روبرو می شوند. در برخی مواقع اتفاق می افتد که گاها عکس پروفایل شما جذب کننده عمل کند ولی اگر مخاطبی بخواهد شما را فالوو نماید قطعا این بیوی شماست که مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین تاثیری که روی آن می گذارید بسیار مهم خواهد بود.

شاید برایتان پیش آمده باشد که با خواندن بیوی پروفایلی در اینستاگرام چیزی که مدنظرتان بود را به این طریق پیدا کرده باشید و بلافاصله اقدام به فالو کردن آن نمایید، حتی بدون اینکه نگاهی به تصاویر داخلی آن بیندازید و صرفا خواندن بیوی پروفایل شما را قانع به فالو کردن پیج مورد نظر کرده باشد.

چیزی که در قسمت بیو اینستاگرام یا همان Bio نوشته می شود، بهتر است بازتاب دهنده شخصیت، اهداف و در صورت تجاری بودن پیج، فرهنگ غالب در سازمان شما باشد.نوشتن یک بیوی تاثیر گذار و جذاب که قادر باشد نظر کاربران را جلب کند و آنها را به فالو کردن پیج شما ترغیب نماید مسئله ای مهم و تاثیر گذار است

بیو اینستاگرام در صفحات تجاری چه اهدافی را دنبال میکند

بایستی در نگارش یک بیوی جذاب برای پروفایل چند نکته را در نظر گرفت و سعی کرد تا این بیو به صورت همزمان چندین هدف را تحت پوشش خود قرار دهد:

چنانچه صفحه شما تجاری است، بیو بایستی قابلیت معرفی فعالیت تجاری شما را به مخاطب داشته باشد.
و نشانگر نحوه برقراری ارتباط با شما باشد.
موارد زیر باید در بیوی یک پروفایل اینستاگرام خوب خود را نشان دهند:

  • بتواند به خوبی شخصیت و اهداف شما را به نمایش بگذارد.
  • در واداشتن مخاطب به انجام کار یا نشان دادن عکس العمل، موثر واقع شود.

اگر که اکانت اینستاگرامتان را به یک اکانت تجاری (Business Account)  تغییر حالت داده اید، می توانید با مراجعه کردن به قسمت  Analytics آن از میزان بازدیدها، کلیک ها و Enagagement کاربران با پیج اینستاگرام خود با خبر شده و رفتار مخاطبان خود را زیر نظر داشته باشید.

مطالب مرتبط

جذب فالوور اینستاگرام چه تاثیری در روند کسب وکار شما دارد؟
مشکل عدم نمایش سفارشات در وردپرس و راه حل اصلاح آن
برندسازی و راهکارهایی برای انتخاب نام مناسب برای برند و دامنه شما
ایمیل مارکتینگ چیست؟ چگونه میتوانیم از آن کسب درآمد کنیم؟
سوالات متداول سئو به همراه 30 پرسش و پاسخ کلیدی و مهم
سئو چیست ؟ مطالب مهمی که در مورد سئو حتما باید بدانید
اصول سئو وبسایت از مبتدی تا حرفه ای را کامل بیاموزید
با ستاره ، مجموعه ای بی نظیر از برترین لوازم آرایشی و بهداشتی جهان

خوشحال میشویم در زیر این پست نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

ماینروب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا