اخبار تازه

 جشنواره موسیقی اولترا و تیم موفق بازاریابی اش را بیشتر بشناسید

 جشنواره موسیقی اولترا و تیم موفق بازاریابی اش را بیشتر بشناسید.

 

جشنواره موسیقی اولترا Ultra Music Festival یا به اختصار یو ام اف یک جشنواره موسیقی الکترونیک در هوای آزاد است که سالانه در طی ماه مارس در شهر میامی، از ایالت فلوریدا در ایالات متحده آمریکا و دیگر کشور ها مانند فرانسه، ترکیه، انگلستان، کره جنوبی، ژاپن و… این جشنواره برگزار می شود. جشنواره اولترا یا همان اولترا موزیک فستیوال در سال ۱۹۹۹ توسط راسل فیبیش و الکس اومس تأسیس شد.

این جشنواره هرسال از تاریخ 1 فروردین تا 3 فروردین برگزار میشود و افراد با حضور گرم و پرشور خود در جشن اولترا موزیک فستیوال شادی و نشاط زیادی را به یکدیگر منتقل میکنند.دی جی های زیادی از سراسر دنیا تلاش می کنند تا بتوانند در این جشنواره موسیقی خود را در سبک های مختلف به نمایش بگذارند. این جشنواره رقابت چشمگیری با دیگر جشنواره های موسیقی دارد و جشنواره های نظیر تومارولند یا همان تومورولند را به چالش دعوت می کند. جشنواره اولترا موزیک در کشور های دیگر در قاره های اروپا،آسیا،اقیانوسیه و… برگزار میشود که افراد را با بالا بردن پرچم کشور خود به صلح و شادی دعوت می کند.

جشنواره موسیقی اولترا

تیم دیجیتال مارکتینگ در این جشنواره چگونه به موفقیت رسید؟

تیم حاضر در جشنواره موسیقی Ultra متخصصان دیجیتال مارکتینگ هستند.
با افزایش محبوبیت موسیقی الکترونیکی از اوایل دهه ۲۰۱۰ تاکنون ، آنها از کمپین های دیجیتالی مختلفی استفاده کرده اند تا از ۹۳،۰۰۰ شرکت کننده در سال ۲۰۰۹ به ۱۶۵،۰۰۰ شرکت کننده  برای پنج سال پیاپی، رشد کنند. آنها موفق شده اند از یک جشنواره ۳ روزه در میامی به ۲۴ رویداد جهانی در سال گسترش یابند.

از آنجا که بخش بزرگی از مخاطبان هدف آنها از نظر جغرافیایی در سراسر کشور و جهان پراکنده هستند ، آنها برای فروش بلیط های خود به طرز قابل توجهی به رسانه های دیجیتال متکی هستند. اما تأثیرگذارترین اقدام آنها، مفهوم قدرتمندشان بود: “محصول، خودِ بازاریابی است”. مطمئناً آنها از محبوبیت ژانر موسیقی و جشنواره های موسیقی در فضای باز به طور کلی کمک گرفتند، اما آنها خود را به شکلی بهتر به نمایش گذاشتند که برخی از رقبا در انجام این کار، با وجود بکارگیری همان روند، ورشکسته شدند.

Ultra LIVE ،پلی برای موفقیت:

یکی از مهمترین کمپین های بازاریابی آنها ، جریانهای پخش مستقیم بوده است.
از ابتدای سال ۲۰۱۲ ، Ultra LIVE بخش هایی از این جشنواره را برای بینندگان سراسر جهان پخش کرده است.
این اقدام مهمی بود زیرا ۳۰ درصد شرکت کنندگانی که از طریق پخش مستقیم برنامه را تماشا می کنند، سال بعد به صورت حضوری در این رویداد شرکت می کنند. در سال ۲۰۱۶ ، بیش از ۱۵ میلیون نفر در سراسر جهان برنامه را مشاهده کردند. آنها سخت تلاش کردند تا تجارب منحصر به فردی را در رویداد پرچمدار میامی ارائه دهند ، که این کار، باعث افزایش ارزش برند و در نتیجه موفقیت سایر رویدادهای آنها شد.

به عنوان مثال ، امسال آنها یک همکاری تعجب آور با the Swedish House Mafia را اعلام کردند.
این گروه یکی از معروف ترین گروه های این صنعت بود، که آخرین نمایش آن به پنج سال قبل بر می گشت. این عملکرد برای فروش بلیط نبود (این اطلاعیه پس از آغاز این رویداد منتشر شد). این کار برای جلب نظر بیشتر بازدیدکنندگان livestream و تبدیل شدن به یک سورپرایز حماسی، انجام شد. این روش کمک می کند تا مشتریان با تأیید ارزش پیشنهاد، در تصمیم گیری عمیق تر وارد شده و به آنها حسی می دهد که نخواهند رویداد بعدی را از دست دهند.

نکته:

پخش های زنده، می توانند راهی عالی برای درگیر کردن مشتریانی باشد که می خواهند در رویداد شما شرکت کنند، اما به هر دلیلی نمی توانند. اگر تجربیاتی استثنایی را برای شرکت کنندگان در نظر گرفته اید ، آن را پخش کنید. خوش گذرانی شرکت کنندگان را نشان دهید که چطور لذت می برند و از خدمات شما ارزش کسب می کنند. لازم نیست کل رویداد را پخش کنید. Ultra فقط بخش هنرمندان خاص را پخش می کند. سعی کنید بخش های خاصی از رویداد خود را که بیشترین ارزش را در اختیار مشتری قرار می دهد، پخش کنید و آن را به عنوان “فقط یک نمونه” از رویداد کلی نمایش دهید.

جشنواره موسیقی اولترا

مطالب مرتبط:

افزونه دکان و قابلیت ها و امکانات بیشمار افزونه dokan
نظرسنجی در وردپرس با افزونه TotalPoll
دیجیتال مارکتینگ دقیقا به چه معناست و چه دارایی­ هایی دارد؟
گراواتار چیست و چرا همین الان باید یک گراواتار برای خود بسازید؟
اهمیت کسب و کارهای اینترنتی در روزهایی کرونایی کشور
جذب فالوور اینستاگرام چه تاثیری در روند کسب وکار شما دارد؟
مشکل عدم نمایش سفارشات در وردپرس و راه حل اصلاح آن
برندسازی و راهکارهایی برای انتخاب نام مناسب برای برند و دامنه شما
ایمیل مارکتینگ چیست؟ چگونه میتوانیم از آن کسب درآمد کنیم؟
سوالات متداول سئو به همراه 30 پرسش و پاسخ کلیدی و مهم
سئو چیست ؟ مطالب مهمی که در مورد سئو حتما باید بدانید
اصول سئو وبسایت از مبتدی تا حرفه ای را کامل بیاموزید
با ستاره ، مجموعه ای بی نظیر از برترین لوازم آرایشی و بهداشتی جهان

خوشحال میشویم در زیر این پست نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

ماینروب

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن