اخبار تازه

کمپین دیجیتال مارکتینگ مسترکارت Mastercard چگونه موفق شد

کمپین دیجیتال مارکتینگ مسترکارت Mastercard چگونه موفق شد

 

Mastercard پادشاه “شگفتی های خاص” است. این غول خدمات مالی، توانایی ایجاد تجاربی جذاب و گیرا را دارد که مشتریان شان را هیجان زده کرده و آنها را حفظ می کند.در ادامه به این موضوع که چگونه کمپین دیجیتال مارکتینگ مسترکارت Mastercard در حوزه بازاریابی دیجیتال موفق شده است، میپردازیم.

 

کمپین دیجیتال مارکتینگ مسترکارت Mastercard

رمز موفقیت:

کمپین دیجیتال مارکتینگ مسترکارت Mastercard، قصد داشت تا استراتژی بی بهای خود را به عنوان حامی مالی اصلی MLB (لیگ اصلی بیس بال)، اجرا کند و از تیم توله های شیکاگو (the Chicago Cubs) که برای اولین بار بعد از ۷۱ سال توانستند مسابقات جهانی را پیروز شوند، سودی کسب کند. به این دلیل که آنها نیز بتوانند، در صورت قهرمانی این تیم، بخشی از تاریخ شوند. که این اتفاق افتاد. برای اولین بار پس از سال ۱۹۰۸، این تیم قهرمان سری جهانی (۲۰۱۶) شد.

اهداف اصلی MasterCard در اجرای بهترین کمپین تبلیغاتی اش عبارت بودند از: (۱) ارتباط با طرفداران Cubs و (۲) وارد شدن به تاریخ بازی های جهانی.آنها به دنبال راهی عالی برای پیاده سازی کمپین خود بودند و یک قطعه محتوا بسیار خوب نیز در اختیار داشتند: یکی از بازیکنان اسبق cubs که اکنون در تیم رقیب بازی می کند، طرفداران Cubs را به روحیه ندادن به تیم شان، متهم کرده بود. این داستان، جرقه ای کامل برای ساخت یک کمپین بود، بنابراین Mastercard آن را هدف گرفت و نام کمپین خود را “صدای بی بها” (Sound of Priceless ) گذاشت.

آنها صداسنجی (sound meter) را در اطراف زمین بازی Wrigley Field قرار دادند تا مشخص کنند که طرفداران چقدر مشتاق و پر سر و صدا هستند. پس از اندازه گیری میزان بلندی صدا، آنها محتوای ویدئویی را برای این داستان ایجاد کردند.به منظور ایجاد تاثیر نهایی، مسترکارت این فیلم را درست زمانی که Cubs موفق به کسب قهرمانی شدند، به صورت آنلاین و در رسانه های اجتماعی منتشر کرد،. خب نتیجه این کار، بی بها و باارزش بود.

کمپین دیجیتال مارکتینگ مسترکارت Mastercard

نکته:

هنگامی که شما قصد ایجاد کمپین های دیجیتال مارکتینگ همه گیر را در سر دارید، به دنبال محتویاتی باشید که از قبل در اینترنت وجود دارد و سعی کنید چرخشی (نقطه مقابل) روی آن ایجاد کنید که هم به نفع شخص دیگری باشد و هم برای برند شما سودمند باشد. همچنین، توجه کنید که چگونه Mastercard آنقدر صبر داشت تا محتوایش را تا قبل از آخرین بازی منتشر نکند، پس از انتشار در زمان مناسب، به بیشترین دسترسی یا reach رسید. این کلیدی برای هر کمپین دیجیتالی بزرگ است. “زمان بندی” بسیار مهم است.

کمپین دیجیتال مارکتینگ مسترکارت Mastercard

مطالب مرتبط:

افزونه دکان و قابلیت ها و امکانات بیشمار افزونه dokan
نظرسنجی در وردپرس با افزونه TotalPoll
دیجیتال مارکتینگ دقیقا به چه معناست و چه دارایی­ هایی دارد؟
گراواتار چیست و چرا همین الان باید یک گراواتار برای خود بسازید؟
اهمیت کسب و کارهای اینترنتی در روزهایی کرونایی کشور
جذب فالوور اینستاگرام چه تاثیری در روند کسب وکار شما دارد؟
مشکل عدم نمایش سفارشات در وردپرس و راه حل اصلاح آن
برندسازی و راهکارهایی برای انتخاب نام مناسب برای برند و دامنه شما
ایمیل مارکتینگ چیست؟ چگونه میتوانیم از آن کسب درآمد کنیم؟
سوالات متداول سئو به همراه 30 پرسش و پاسخ کلیدی و مهم
سئو چیست ؟ مطالب مهمی که در مورد سئو حتما باید بدانید
اصول سئو وبسایت از مبتدی تا حرفه ای را کامل بیاموزید
با ستاره ، مجموعه ای بی نظیر از برترین لوازم آرایشی و بهداشتی جهان

خوشحال میشویم در زیر این پست نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

ماینروب

نمایش بیشتر

مصطفی طاهری

من مصطفی طاهری هستم. به صورت حرفه ای 3 سال مشغول طراحی وب و فروش آنلاین هستم. دنیای وب بسیار متفاوت است و من اینجا هستم تا این تفاوت ها را بیشتر درک کنیم. امیدوارم بتوانم در راستای موفقیت شما مفید باشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا