اخبار تازه

Uniqlo یک شرکت موفق ژاپنی در زمینه طراحی لباس و بازاریابی دیجیتال

Uniqlo یک شرکت موفق ژاپنی در زمینه طراحی لباس و بازاریابی دیجیتال

 

Uniqlo یک شرکت نوآورانه ژاپنی در زمینه طراحی و تولید لباس است. این شرکت از جهانیان دعوت می کند تا لباس های غیر رسمی بپوشند، اما همواره در تلاش بوده تا مشتریان، Uniqlo را چیزی فراتر از یک برند مد یا فشن بشناسند. رئیس و مدیر عامل Uniqlo در مورد این شرکت گفته است : “ما یک شرکت مد نیستیم. بلکه یک شرکت فناوری هستیم. ”

علاوه بر ژاپن، این شرکت در بیست کشور دیگر در سطح جهان فعال است. Uniqlo در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ فروشگاه در ۲۰ کشور در سراسر جهان دارد. از جمله در آمریکا، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ژاپن، کره جنوبی، چین، روسیه، بلژیک، و استرالیا. فروش این شرکت در سال ۲۰۰۹ معادل ۱۲٫۲ میلیارد دلار بوده و میخواهد تا سال ۲۰۲۰  آن را به حدود ۶۱ میلیارد دلار برساند.

Uniqlo

رمز موفقیت، ایجاد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موثر 

Uniqlo یک کمپین تصویری جهانی ایجاد کرد و آن را در ۱۰۰ مکان فیزیکی و آنلاین پیاده کرد. این کمپین از تصاویری سریع، در بیلبوردهای حاوی کدهای خاص برای هر محصول، استفاده کرد که تنها با گرفتن یک عکس از کد محصول در صفحه بیلبورد، قابل دریافت بود. سپس از خریداران خواسته شد تا کد ۵ رقمی را درون  وب سایت وارد کنند تا یک نمونه از لباس HEATTECH را دریافت کنند. HeatTech نام تکنولوژی است که شرکت Uniqlo برای تولید پارچه‌هایی که گرما را نگه می‌دارند، به کار گرفته است. این نوع از لباس به سختی می‌تواند توسط شرکت‌های دیگر مشابه سازی شود چون شرکت Uniqlo این محصول را به عنوان برند از آن خود کرده است.

تکنیک تبلیغاتی آنها به این گونه بود که بینندگان هنگام ورود به بخش مربوطه، با یک سری صفحه اطلاعات مواجه می شدند که جزئیات تکنولوژی بکار رفته در مورد محصولات Uniqlo را قبل از نمایش صفحه اصلی توضیح می داد. به این صورت، شرکت کنندگان تشویق شدند تا عکس های خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا دوستان خود را برای پیوستن به این کمپین دعوت کنند.

نتایج فوق العاده بود. ویدیو های آنلاین ۱٫۳ میلیون بار مشاهده شد و بیش از ۲۵۰۰۰ نفر برای دریافت خبرنامه های Uniqlo ثبت نام کردند. در مجموع، این کمپین به بیش از چهار میلیون نفر رسید که منجر به ۳۵۰۰۰ مشتری جدید شد.

Uniqlo

نکته:

دیجیتال مارکتینگ می تواند یک راه عالی و خلاقانه برای ارتباط با مشتریان شما باشد.
راهی که بتوانید از طریق آن به مشتریان در مورد اینکه چه کسی هستید و محصول شما چه می کند، اطلاعات بدهید. با داشتن کنترل گفتگو با مشتری خود می توانید داستان برند خود را طوری بیان کنید که هدف تان در بین مشتریان طنین انداز شود. شما نیازی ندارید تا مسیری را که Uniqlo پیش برد، برای برند خود استفاده کنید تا با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید، اما باید کنترل مکالمه با مشتری را در دست داشته باشید.

مطالب مرتبط:

افزونه دکان و قابلیت ها و امکانات بیشمار افزونه dokan
نظرسنجی در وردپرس با افزونه TotalPoll
دیجیتال مارکتینگ دقیقا به چه معناست و چه دارایی­ هایی دارد؟
گراواتار چیست و چرا همین الان باید یک گراواتار برای خود بسازید؟
اهمیت کسب و کارهای اینترنتی در روزهایی کرونایی کشور
جذب فالوور اینستاگرام چه تاثیری در روند کسب وکار شما دارد؟
مشکل عدم نمایش سفارشات در وردپرس و راه حل اصلاح آن
برندسازی و راهکارهایی برای انتخاب نام مناسب برای برند و دامنه شما
ایمیل مارکتینگ چیست؟ چگونه میتوانیم از آن کسب درآمد کنیم؟
سوالات متداول سئو به همراه 30 پرسش و پاسخ کلیدی و مهم
سئو چیست ؟ مطالب مهمی که در مورد سئو حتما باید بدانید
اصول سئو وبسایت از مبتدی تا حرفه ای را کامل بیاموزید
با ستاره ، مجموعه ای بی نظیر از برترین لوازم آرایشی و بهداشتی جهان

خوشحال میشویم در زیر این پست نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

ماینروب

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن